Bijna klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Krommenie, Nederland van JimKimTijn - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Krommenie, Nederland van JimKimTijn - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek!

Door: JimKimTijn

Blijf op de hoogte en volg JimKimTijn

31 Juli 2014 | Nederland, Krommenie

Morgen is het zover! Dan gaan we naar Zuid-Afrika.

Vandaag staat in het teken van de laatste dingen inpakken. Gek genoeg hebben we maar 2 tassen mee. En een buggy en rugdrager.Dat is veel minder dan wat we mee zouden nemen als we in Nederland op vakantie zouden gaan en eigenlijk niet veel meer dan wat we vroeger mee zouden nemen toen we met zijn tweeën gingen (die 2 tassen dan).

Jimmy heeft nog niet door wat hem morgen staat te wachten. Vandaag speelt hij nog lekker in de tuin en wijst hij naar de vliegtuigen in de lucht. Over een paar uur zitten we er zelf in!
Jimmy heeft zijn eigen rugzakje mee met boekje, knuffel en zonnebril. Hij loopt er trots mee rond door het huis. Vanmiddag komen opa en oma Mulder nog even langs om dag te zeggen, proberen we te skypen met opa en oma Kranenburg en krijgen we lekkere bami van tante Rietje en oom Theo, zodat we niet hoeven te koken.

We hebben er veel zin in!

• 01 Augustus 2014 - 17:50

Fam.mulder:

Als ik dit schrijf verkeren jullie nog in hogere sferen, ik hoe dat jullie een plezierige vlucht hebben gehad

• 01 Augustus 2014 - 21:36

Opa Henk En Oma Jelly:

Hoi lieverds, we hebben vandaag heel wat keren aan jullie gedacht en zijn benieuwd hoe onze kleine wereldreiziger Jimmy de vliegreis heeft doorstaan! Ook zijn we benieuwd naar jullie reisverslag. Leuk, dat we op deze manier een beetje met jullie meereizen! Geniet met volle teugen van deze bijzondere reis. Groetjes van boooopa en oooma met een knuffel voor Jimmy xxx