De vliegreis naar Kaapstad - Reisverslag uit Krommenie, Nederland van JimKimTijn - WaarBenJij.nu De vliegreis naar Kaapstad - Reisverslag uit Krommenie, Nederland van JimKimTijn - WaarBenJij.nu

De vliegreis naar Kaapstad

Blijf op de hoogte en volg JimKimTijn

02 Augustus 2014 | Nederland, Krommenie

Waar we het meeste tegenop zagen van de vakantie was de vliegreis. Elf uur in het vliegtuig. En hoe zou Jimmy het doen? Zou hij een beetje willen slapen?

De vliegreis is ons prima bevallen! Al voor vertrek was Jimmy in dromenland en bleef 2 uur slapen. Ook de laatste vier uur van de reis tot de landing sliep hij zoet op onze schoot. De rest van de reis waren we druk met eten, verschonen, boekje lezen, filmpje kijken en heeft Jimmy zo'n twintig keer het vliegtuig rondgewandeld. Hij maakte met iedereen een praatje en ruimde alle gevallen spullen van de grond op om deze vervolgens aan een andere eigenaar terug te geven. Alle medepassagiers vonden het maar wat prachtig en begonnen meteen te lachen toen hij eraan kwam.

Na de landing kregen we van allerlei passagiers en de crew complimenten dat hij zich zo goed gedagen had. We zijn trots op hem!

• 02 Augustus 2014 - 10:16

Sharon:

Wat goed om te horen dat jullie veilig zijn geland en Jimmy het zo goed heeft gedaan

• 02 Augustus 2014 - 10:37

Nienke:

Jeej! Fijn dat het zo goed is gegaan, geniet lekker daar!

• 02 Augustus 2014 - 10:48

Ruben:

Superjimmy!!!!!

• 02 Augustus 2014 - 12:27

Oma En Opa Mulder:

Wat super dat hij het zo goed heeft gedaan in het vliegtuig , de foto's zijn leuk .
    hier gaat het ook goed.
    Hebben jullie goed geslapen in het sweet olive guesthouse nou veel plezier en kusjes voor jimmy.