Lekker dagje strand - Reisverslag uit Tsitsikamma, Zuid-Afrika van JimKimTijn - WaarBenJij.nu Lekker dagje strand - Reisverslag uit Tsitsikamma, Zuid-Afrika van JimKimTijn - WaarBenJij.nu

Lekker dagje strand

Blijf op de hoogte en volg JimKimTijn

06 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Tsitsikamma

We hebben het vandaag lekker rustig aan gedaan. In de ochtend zijn we naar Plettenberg Bay gereden om daar in de supermarkt eten te halen voor 's avonds. Vervolgens zijn we naar het strand gereden om daar ons broodje jam te eten en lekker in het zand te spelen. Er was ook een inhammetje met water dat naar de zee liep. Toen Jimmy dat in de gaten kreeg, liep hij er meteen naar toe en liep het water in. We hebben nog snel zijn broek uit kunnen doen, maar verder was hij niet meer te houden. Alles nat dus.

Natuurlijk hadden we alleen schone luiers mee en geen kleren. We hebben normaal altijd alles mee, vaak voor niets., maar we zouden nu alleen even naar de supermarkt gaan, dus dat was toch niet nodig... dachten we. We hadden gelukkig nog zijn broek en een vestje, dus met et blote bast dat maar aan.

Op de terugweg naar de lodge zijn we nog even een uurtje bij een leeuwen- en tijgeropvang gestopt. Leuk om te zien. Jimmy vond het ook leuk en heeft het woordje tijger geleerd.

Morgen gaan we hier weer weg, naar St. Francis Bay.

• 07 Augustus 2014 - 16:04

Opa Henk En Oma Jelly:

Hallo lieverds, wat een belevenissen allemaal, het lijkt als in een droom! We zijn erg benieuwd naar de uiteindelijke fotoreportage, al zijn bijgaande foto's ook al de moeite waard. Inderdaad een dubbel gevoel, dat contrast tussen arm en rijk! Jullie kunnen genieten van al het moois dat de schepping biedt; want wat is het toch een wonderlijke wereld! Zo mooi, al die 'dierentuindieren' in het wild te zien! Die beelden zullen jullie ook altijd bijblijven. Blijf genieten en lieve groetjes van ons. Papa en mama.